کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

اعلام برنامه لیگ برتر هندبال بانوان| دوئل اشتادسازه و شاملی در شیراز

  • کد خبر: ۵۷۵۰۵
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
اعلام برنامه لیگ برتر هندبال بانوان| دوئل اشتادسازه و شاملی در شیراز
برنامه دیدار‌های دور برگشت مرحله دوم لیگ‌برتر هندبال بانوان اعلام شد.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ با اعلام فدراسیون هندبال، زمان برگزاری دور برگشت رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال بانوان در مرحله دوم مشخص شد و تیم‌ها باید ۶ روز دیگر برابر حریفان به میدان بروند. مرحله برگشت دور دوم مسابقات لیگ‌برتر هندبال زنان از ۱۸تا۲۱بهمن به میزبانی شیراز انجام خواهد شد. تیم‌های فولادمبارکه سپاهان، سنگ‌آهن بافق، کربنات‌سدیم فیروزآباد و تأسیسات دریایی در گروه «ام» این رقابت‌ها و شهید شاملی کازرون، پرسپولیس بهبهان، ذوب‌آهن اصفهان و اشتادسازه مشهد در گروه «ان» قرار دارند.
 
این تیم‌ها در ۴ روز به میزبانی شیراز به مصاف هم خواهند رفت. در پایان این مرحله از رقابت‌ها ۲ تیم برتر هر گروه جواز حضور در دیدار نیمه‌نهایی و تعیین مقام اول تا چهارم را کسب خواهند کرد و ۲ تیم پایین هر گروه برای تعیین مقام پنجم تا هشتم در مرحله بعد با هم پیکار خواهند کرد. به همین علت صدرنشینی در پایان این مرحله از اهمیت زیادی برای تیم‌ها برخوردار است.

۲۱ بهمن، روز مهم مشهدی‌ها

در روز اول مسابقات، تیم‌های گروه اول بازی دارند. ۱۹بهمن اشتادسازه مشهد باید برابر ذوب‌آهن اصفهان به میدان برود. دیگر هم‌گروهی‌های مشهدی‌ها، یعنی پرسپولیس بهبهان و شهید شاملی کازرون نیز به مصاف هم می‌روند. بعد از یک روز استراحت و پیگیری دیدار‌های گروه دیگر، ۲۱بهمن و در آخرین روز از مسابقات، دیدار حساس و مهم شاملی کازرون و اشتادسازه مشهد برگزار خواهد شد. دیگر دیدار این روز بین تیم‌های پرسپولیس بهبهان و ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود.

شاگردان نشمین شافعیان در دور رفت مرحله دوم، در اولین بازی خود که مقابل ذوب‌آهن اصفهان بود، به یک پیروزی نزدیک و میلی‌متری رسیدند و ۲۰ بر ۱۸ تیم اصفهانی را از پیش رو برداشتند. بعد از همین دیدار بود که شافعیان اعلام کرد از بازی تیمش راضی نبوده است و بازیکنانش در تیم اشتادسازه در فاز‌های دفاعی و هجومی هماهنگ نبوده‌اند. درواقع او اعتقاد داشت این یک بازی تدارکاتی قبل از دیدار حساس با تیم شاملی کازرون بوده است. شاملی کازرون مدعی قهرمانی در فصل جدید است و در مرحله قبل بدون هیچ شکستی صدرنشین گروهش بود. به همین دلیل یکی از جذاب‌ترین و حساس‌ترین دیدار‌های لیگ بین این ۲ تیم رقم خورد و درنهایت اشتادسازه توانست ۲۳ بر ۲۰ بر تیم شاملی غلبه کند.

لیگ پرفشاری داریم

سرمربی تیم هندبال بانوان اشتادسازه مشهد می‌گوید: همه تیم‌ها در این فصل از لیگ‌برتر خوب ظاهر شده‌اند و همه بازی‌ها سخت بوده است. نشمین شافعیان معتقد است باید گام‌به‌گام پیش بروند و با توجه به وضعیت تیم‌های مدعی امسال، صحبت از قهرمانی کمی زود است.
او با اشاره به نحوه برگزاری لیگ در فصل جدید، تصریح می‌کند: شیوه برپایی رقابت‌های امسال تجربه خاصی داشت و در برخی از مواقع نیز سخت بود. چندین سال است که مسابقات به‌صورت رفت‌وبرگشت برگزار می‌شود، اما به علت شیوع کرونا همه‌چیز تغییر کرد.
 
در سال‌های گذشته هر هفته تمرین می‌کردیم و امسال وضعیت متفاوتی را تجربه کردیم. در اوایل بازی‌های لیگ این فصل هم ناهماهنگی‌هایی داشتیم. سرمربی اشتادسازه می‌گوید: شروع خوبی داشتیم، اما به علت مشکلات شخصی، تیم در این فصل کمی رها شد، اما بعد از آن جمع شد و امیدوارم نتیجه مطلوبی بگیریم. شافعیان ادامه می‌دهد: پیشنهادم به سازمان لیگ فدراسیون هندبال برای مسابقات لیگ برتر فصل آینده این است که مسابقات به‌صورت رفت‌وبرگشت باشد. زیرا در این فصل وضعیت سختی را سپری کردیم. اینکه بازیکنان بدون بازی تدارکاتی وارد لیگ شوند و دیدار‌های پرفشاری داشته باشند، واقعا دشوار است.

اشتادسازه، شانه‌به‌شانه سپاهان

اشتادسازه در پایان دور رفت بازی‌ها، با ۲ پیروزی و ۴ امتیاز صدرنشین گروه خود شد. شاملی با ۲ امتیاز دوم و ذوب‌آهن نیز سوم شد. پرسپولیس بهبهان نیز با ۲ شکست در انتهای جدول جای گرفت. پرسپولیس بهبهان در بازی نخست خود برابر شاملی غایب بود، اما در بازی دوم برای دیدار با ذوب‌آهن به زمین رفت و شکست خورد. فدراسیون بر اساس فرمول مسابقات جدول رده‌بندی جدیدی بعد از این مرحله اعلام کرد.
 
بر این اساس، نتیجه دیدار‌های رودرروی تیم‌های هم‌گروه در مرحله قبل، در این مرحله محاسبه می‌شود و با توجه به این موضوع، تا پیش از آغاز دور برگشت، تیم‌ها به این شکل رده‌بندی شده‌اند؛ در گروه مشهدی‌ها، اشتادسازه با مجموع ۸ امتیاز و تفاضل ۳۶ گل در صدر قرار دارد، شهید شاملی کازرون با ۶ امتیاز و تفاضل ۳۴ دوم است، ذوب‌آهن ۲ امتیازی است و در رده سوم قرار دارد و پرسپولیس نیز بدون هیچ بردی در انتهای جدول جای گرفته است. در گروه دیگر هم سپاهان با ۸ امتیاز و تفاضل ۴۲ گل صدرنشین است و رقیب اصلی اشتادسازه بر سر جام قهرمانی به حساب می‌آید، تأسیسات ۵ امتیاز دارد و دوم است و سنگ‌آهن بافق نیز در رده سوم با ۳ امتیاز جای گرفته است. کربنات نیز بدون پیروزی چهارم است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->